Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Προς δημοσκόπους: Γιατί ΔΕΝ θα ψηφίσω Καμίνη

Στις δημοτικές εκλογές της περασμένης Κυριακής, είχα την μεγάλη τύχη να ψηφίσω με την καρδιά και το μυαλό μου, να χορεύουν σφιχταγκαλιασμένες ένα μελωδικότατο ταγκό. Ψήφισα χωρίς το παραμικρό …ερωτηματικό. Σπάνια ψήφος…

Την περασμένη Κυριακή, ψήφισα μια Κυρία, έτσι με το κάπα Κεφαλαίο και την γραφή bold. Mια Αριστερή, αυτής της ...φαντασιακής Αριστεράς, που δεν χωράει σε κομματικές γραφειοκρατίες ή ακόμα χειρότερα σε κάποιο πολιτικό σταρ- συστεμ. Η Ελένη η Πορτάλιου, βαθύτατα πολιτικό ον, βαθιά και ουσιαστικά ακτιβίστρια, μπροστάρισα σε κάθε τοπικό ή μαζικότερο κίνημα, πάντα παρούσα, πάντα ενεργή, πάντα εκεί... Ότι καλύτερο από κάθε άποψη, για την πόλη που αγαπώ πάρα πολύ. Την γκόμενα μου. Την Αθήνα.
Και τώρα η δεύτερη Κυριακή…
Αποδέχομαι ΚΑΙ τη πολιτική θέση της αποχής, δεν την απαξιώνω, σε καμία περίπτωση δεν την ερμηνεύω ...κατά βούληση, και ακόμα περισσότερο δεν την τσουβαλιάζω. Αλλά και από την άλλη, η δική μου πολιτική θέση είναι σε κάθε περίπτωση, συμμετοχή.
Οι δημοσκόποι …έμαθα ότι με μετράνε σε αυτούς που θα ψηφίσουν …Καμίνη, στο 2ο γυρο. Μέγα λάθος.
Η υποψηφιότητα Καμίνη είναι ότι απεχθάνομαι σε αυτό το τόπο, αλλά και σε αυτή τη ζωή. Πολιτικά, συναισθηματικά, αισθητικά.
Σε μια Δημοκρατική Πολιτεία, ο Συνήγορος του Πολίτη, όφειλε να είναι το κόκκινο πανί για τις Κυβερνητικές εξουσίες. Είναι αυτός που ex officio, τάσσεται στη θέση του Προστάτη του Πολίτη, απέναντι στις Κυβερνητικές αυθαιρεσίες. Τα …αξιοπερίεργα της …αξιοπερίεργης «δημοκρατίας» αυτης της χώρας; Ο Συνήγορος Υπεράσπισης μας, είναι ο …λατρεμένος των Κυβερνητικών εξουσιών. Οι …Κυβερνήσεις να τον λατρεύουν ως «συνήγορο» μας, δηλαδή ως …«εισαγγελέα» τους.. Το enfant gâté ΤΟΥΣ. Ο λόγος απλούστατος. Ένας …εισαγγελέας ΤΟΥΣ, κομμένος και ραμμένος στα μέτρα ΤΟΥΣ.
Προσωπικά δεν περίμενα κανέναν να μου «θέσει» το διακύβευα των δημοτικών εκλογών.

Για μένα τον ψηφοφόρο- πολίτη, κάθε κάλπη που στήνεται έχει πολιτικό διακύβευμα και πολιτικό μήνυμα. Ας μου εξηγήσει συχωριανοί και μένα κάποιος, τι στο καλό σημαίνει το «αυτοδιοικητικό» κριτήριο ψήφου. Σημαίνει ψήφο, σε κάποιον που έχει τυπικά προσόντα …πρόσληψης; Ε, τότε να τις καταργήσουμε τις δημοτικές εκλογές, και οι υποψήφιοι Δήμαρχοι ας καταθέτουν τα βιογραφικά τους στον ΑΣΕΠ.
Το ΔΗ.ΑΡΙ των Κουβέλη και Σία, αυτοί οι «πασόκοι με πολιτικά», ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ να πλασάρουν την υποψηφιότητα Καμίνη.
Ohlala! φρέσκο πολιτικό- απολίτικο αίμα στη showbiz της Κυβερνητικής επικοινωνίας. Νέας εσοδείας πρασινοφρουρός, όχι κάτι παλιοί που βρώμισε πια τα χνώτο τους.
Ο κ. Καμίνης μάλιστα μας απειλεί ότι αν δεν τον στηρίξει ΚΑΙ το ΠΑΣΟΚ, δεν θα μας κάνει την τιμή να θέσει υποψηφιότητα. Σιγά καλέ Συνηγορε του …πολίτη, σκιαχτήκαμε!

O βρικόλακας του νεοφιλελευθερισμού Στέφανος Μάνος, σπεύδει να τον στηρίξει ασμένως και θορυβωδώς.

Άντε βρε, και στα δικά σας οι …ανύπαντροι, η συμμαχία των πρόθυμων δένει την …σχέση της και με κουμπαριές σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πελοπόνησο.
Λυπάμαι, πείτε με …αντικοινωνική κ. Σώτη και κ. Πάσχο μου, αλλά εγώ για την τελετή αυτού του «γάμου» ούτε πρόσκληση προτίθεμαι να αποδεχτώ και πολύ περισσότερο ούτε …δώρο δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να στείλω.
Ο κ. Καμίνης υποστηρίζει την υποψηφιότητα του, με ένα και μόνο επιχείρημα. Ο Κακλαμάνης ήταν κακός Δήμαρχος, ψηφίστε εμένα.
Η φυλή των …gourmet, αυτή η «μπουρζουαζία» χωρίς την παραμικρή ...κρυφή γοητεία, αυτή η φυλή των Bourgeois με την πιο χυδαία Μολιερική έννοια του όρου, αυτοι που υποδύονται ανεπιτυχώς τους Gentilshommes, συνασπίζεται και κάνει ιερό πόλεμο υπέρ Καμίνη, βωμών και εστιών.

Τα διάφορα ...ευαγγέλια της ανωτέρω φυλής, Lifo, Athens Voice, Status, Protagon, και λοιποί εστέτ χουλιγκάνοι, αυτοι οι ξαναμένοι fan της νεωτερικής Αθήνας, επιδίδονται σε αγιογραφίες.

Η …Σώτη Τριαντάφυλλου ως νέα Jeanne d’ Arc (και Jeanne d’ Athènes το λες, έτσι στο πιο βαλκανικό) ζώνεται τα άρματα και μπαίνει μπροστάρισα στο …αγώνα.
Τώρα και μόνο η σύνθεση της εν λόγω …παρέας, μια αναγούλα, μια ναυτία ε, όσο να πεις μου την προκαλεί. Άλλωστε ο γιατρός μου θα θεωρούσε εξαιρετικά ανησυχητικό σύμπτωμα να …συνδράμω την πολιτική αισθητική της κυρίας Σώτης.
Τα μαντάτα των δημοσκόπων στην αυλή του Πρίγκηπος συχωριανοί μου, φτάνουν κακά και ζόρικα, και αποφασίζει ο Γεώργιος Β΄ να αποδεχτεί την εισήγηση του αυλικού Ιωάννη, ότι το δίλημμα τούτων των εκλογών συμπυκνώνονται στο «Καμίνης ή Χρεοκοπία», «Σγουρός η Θάνατος».

Το 49 αναβιώνει σε high tech version, οι υπήκοοι του ...Στέματος, διαχωριζονται σε ...πατριώτες και μιάσματα.
Ο γνωστός …Συνήγορος, σφυρίζει αμέριμνα, θεωρεί ότι δεν τον αφορά το "πολιτικό δίλημμα", δεν διανοείται να δηλώσει έτσι κάτι...«όχι ρε, εγώ πιόνι στην δική σας χυδαιότητα δεν γίνομαι, δεν τη θέλω τη στήριξη σας» και συνεχίζει να ξεκατινιάζεται στα παράθυρα με τον Κακλαμάνη, χαρίζοντας στιγμές γέλιου και τρελού κεφιού, σε όλη την οικογένεια.
Προφανώς ούτε η στοιχειώδης αξιοπρέπεια του υποψηφίου, είναι «αυτοδιοικητικό» προτέρημα. Με αυτήν την έννοια θα πάω…τι στο διάβολο είναι αυτό το …«αυτοδιοικητικό» κριτήριο γαμώτο μου, που εγώ τώρα έχω Κυβερνητική εντολή να ψηφίσω με δαύτο;
Τούτων λεχθέντων αγαπητοί δημοσκόποι μου και προς αποφυγήν πάσης παρεξηγήσεως ή λάθους επί των …ευρημάτων σας, δηλώνω ότι, εγώ το ψηφοδέλτιο Καμίνη στην κάλπη δεν υπάρχει πιθανότητα να το ρίξω.
Και όχι, δεν θα ψηφίσω ούτε Κακλαμάνη.

Όχι γιατί δεν ήταν καλός Δήμαρχος.

Ήταν εξίσου κακός όσο κακοί δήμαρχοι ήταν η Μπακογιάννη και ο Αβραμόπουλος.

Και είμαι η τελευταία που δεν θα του αναγνωρίσω κάποια πράγματα. Προσωπικά στον Κακλαμάνη θα αναγνωρίσω, ότι σε μια πόλη που ίσως για πρώτη φορά μετά τον πόλεμο, βρίσκεται σε «ανθρωπιστική κρίση»για λόγους που δεν τον αφορούν, ούτε εμπίπτουν ουσιαστικά στην αρμοδιότητα του, επί θητείας του προωθήθηκαν κάποιες, έστω λίγες κοινωνικές πολιτικές. Κοινωνικές και όχι φιλανθρωπικές. Για κάποιους συμπολίτες μας, σωτήριες.
Δεν θα ψηφίσω Κακλαμάνη για ένα και μοναδικό λόγο.

Γιατί για εμένα οι εκλογές έχουν ΠΑΝΤΑ πολιτικό πρόταγμα και πολιτικό διακύβευμα, και η υποψηφιότητα Κακλαμάνη υποστηρίζεται και από το ΛΑΟΣ. Προσωπικά δε, θεωρώ απείρως επικινδυνότερο ΠΟΛΙΤΙΚΑ το ΛΑΟΣ, τον Καρατζαφέρη και την υπόλοιπη παρέα τους, ακόμα και από τον Μιχαλολιάκο και τη Χρυσή Αυγή. Το γιατί… σε άλλη ανάρτηση.
Κι έτσι στη δημοτική κάλπη, το μόνο που μου απέμεινε πια να ρίξω είναι ίσως κάποιο στιχάκι από τις «εκλογές μαντινάδα» του Σαββόπουλου.
Μοιάζει να το 'πε το ΠΑΣΟΚ,

ο Σολωμός ή ο Τσάτσος,

θα πω κι εγώ ένα σιγανό

μη μας ακούσει μπάτσος.

Στα όνειρά μου σας καλώ και σας και την κυρά σας

κι ελπίζω να καλέσετε κι εμάς απ' τη μεριά σας.

http://ideopigi.blogspot.com/2010/11/blog-post_678.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: